U kunt alleen op afspraak bij ons terecht. Bel daarvoor met (0546) 54 11 11.
Inkoop en aanbesteden
Wat kopen we in
- Grond-, weg- en waterbouw (aanleg en onderhoud), niet-gebouwgerelateerde installaties en openbare ruimten
- Advies en onderzoek
- Kantoorautomatisering en telecommunicatie
- Flexibele arbeid
- Personeelsgerelateerde zaken
- Kantoorinrichting en benodigdheden
- Advies en onderzoek
- Sociaal Domein
Bekijk de aanbestedingskalender voor de geplande aanbestedingen.
Meer weten
Meer informatie over inkoop en aanbesteden bij gemeente Almelo:
- Algemene inkoopvoorwaarden VNG
- GIBIT voorwaarden
- Aanbestedingskalender van gemeente Almelo
- SROI-beleid van gemeente Almelo
Alle digitale diensten geleverd aan de gemeente moeten voldoen aan de richtlijnen voor Digitale Toegankelijkheid. Uitgebreide informatie hierover is te vinden op www.digitoegankelijk.
Wilt u een het inkoop- en aanbestedingsbeleid ontvangen? Neem dan contact op met Team Inkoop.
Contact
Heeft u vragen over inkoop en aanbestedingen? Neem contact op met Team Inkoop via (0546) 54 11 11.