U kunt alleen op afspraak bij ons terecht. Bel daarvoor met (0546) 54 11 11. 

Inkoop en aanbesteden

Wat kopen we in?

  • Grond-, weg- en waterbouw (aanleg en onderhoud), niet-gebouwgerelateerde installaties en openbare ruimten
  • Advies en onderzoek
  • Kantoorautomatisering en telecommunicatie
  • Flexibele arbeid
  • Personeelsgerelateerde zaken
  • Kantoorinrichting en benodigdheden
  • Advies en onderzoek
  • Sociaal Domein

Bekijk de aanbestedingskalender voor de geplande aanbestedingen.

Meer weten?

Meer informatie over inkoop en aanbesteden bij gemeente Almelo:

Alle digitale diensten geleverd aan de gemeente moeten voldoen aan de richtlijnen voor Digitale Toegankelijkheid. Uitgebreide informatie hierover is te vinden op www.digitoegankelijk.

Wilt u een het inkoop- en aanbestedingsbeleid ontvangen? Neem dan contact op met Team Inkoop.

Contact

Heeft u vragen over inkoop en aanbestedingen? Neem contact op met Team Inkoop via (0546) 54 11 11.