Deze website maakt gebruik van cookies. Wat betekent dit voor u?  Meer informatie Sluiten

Ga direct naar: snelnaar | Zoeken | Site-navigatie

U bent hier:

  1. Home >
  2. e-Loket >

e-Loket: digitaal zakendoen met de Gemeente

uitkeringspecificatie en jaaropgave  Informatie over DigiD

Een uitkeringsspecificatie geeft u een overzicht van hoe uw uitkering is berekend. U ziet bijvoorbeeld welke inkomsten verrekend zijn en hoeveel vakantiegeld er gereserveerd wordt. Een jaaropgave is een overzicht van de uitkering die u in het vorige jaar hebt ontvangen. Ook staat erin hoeveel belasting de gemeente voor u heeft betaald. Een uitkeringsspecificatie of jaaropgave heeft u bijvoorbeeld nodig

  • om u in te schrijven voor een huurwoning 
  • voor uw belastingaangifte 
  • voor het aanvragen van huurtoeslag of studiefinanciering

De uitkeringsspecificatie en/of jaaropgave kunt u online aanvragen via het aanvraagformulier. De aanvraag doet u met behulp van DigiD. U krijgt de jaaropgave of de uitkeringsspecificatie daarna per e-mail toegestuurd.

DigiD DigiD staat voor Digitale Identiteit; het is een gemeenschappelijk systeem waarmee de overheid op internet uw identiteit kan verifiëren. U kunt zelf uw DigiD aanvragen op www.digid.nl. Met uw DigiD kunt u bij steeds meer overheidsinstellingen terecht.

Snel naar

  1. Openingstijden
  2. Afspraak maken
  3. Bekendmakingen
  4. Koopzondagen
  5. Parkeren

Zoeken